torsdag 30 januari 2014

Huset i vinterskrud





Tog ett par bilder på huset idag med mobilen.... Jisses vad snö det har kommit! Tycker inte jag gjort annat än att skotta mig fram...
Det är nu man börjar starkt fundera....på det där med lägenhet istället! Älskar mitt hus, det är inte det. Men det finns två saker jag gärna skulle slippa. 
Snöskottning och gräsklippning! Fy fabian va tråkigt det är!


Jag gav upp med att skotta hela min uppgång till huset. Det får bli en smal ränna... Och det funkar ju det med. Så länge jag inte blir rullstolsbunden, eller drängfull en lördagskväll! :-D

Ha det så bra där ute i snö ovädret!

❤️P


1 kommentar:

  1. God morgon finaste! Hoppas du har kommit fram till kärleken nu! <3 Nej snöskottning och gräsklippning kan man verkligen vara utan. Häromdagen när vi fick ganska mycket snö hade jag turen att komma hem till en helt renskottad uppfart! Grannen hade varit inne med sin snöslunga! Det var hans tack för att vi hade passat hans hus när han var semester. Önskar dig en supermysig helg fina du! KRAM

    SvaraRadera