fredag 31 januari 2014

Brrrr va kallt


Alltså.. Det där med soligaste platsen i Sverige... Kan ni se solen?? ;-)
Nä, fy farao vad det är rått, blåsigt och kallt idag. 
Efter en promenad upp till Öster för att möta upp kärleken för lunch... Och promenaden hem via Adelsgatan. Så är jag så stelfrusen att jag undrar om jag ens kommer tina upp till midsommar?


Ni får stå ut med mobil bilder i helgen. Orkade inre asa med kamera och dator, när jag inte har bilen med mig..

Nu ska jag lägga mig under fleecefilten, äta smågodis och kolla på någon ny serie på Netflix... Har ni några bra tips? Har precis plöjt igen 3 säsonger av Suits, bra skit det där... Så ge mig förslag på fler serier man kan snöa in i, bokstavligt talat...haha :-)

Poss poss, som di sajer här ❤️ 
❤️ P


2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Jag hoppas verkligen att du har tinat upp vid det här laget ;-) Jobbigt om du ska vara stelfrusen ända till midsommar ;-) Har du sett Homeland eller Orange is the new black? Annars kan jag tipsa om dem! Önskar dig en supermysig lördag. KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja fy farao vad ruggigt det är här nu....längtar efter våren!!! Men snart så...känns skönt att vi är inne i februari. Då är vi på rätt väg!
    Va kul att du blivit ö-bo( ja, typ...) :)

    SvaraRadera