lördag 1 februari 2014

Lördag




Strosat en stund på stan här i Visby med kärleken och svärmor :-) Blev en fika med på Märtas idag igen.. Och så råkade vi gå in i en av favvo butikerna här i stan, Butiken... Livsfarligt :-)


Ut kom jag med en liten present från kärleken... Lite rock'n'roll är aldrig fel ;-)
Dessutom till 70% rea, och sånt gillas ju :-)

Nu blir det slappa en stund. Sen ska det lagas mat. Svärmor och Lasse kommer på mat och Mellomys ikväll :-)

Ha en superskön lördag nu :-)

❤️P



8 kommentarer:

  1. Tänk jag har aldrig besökt Gotand, skäms på mig, men vill så gärna. Hoppas på en tur med vår husbil till sommaren, hade varit så himla kul. Livsfarligt med rea, men 70 % är ju rena kapet, enligt min tjejmatte har du sparat hur mycket pengar som helst, ha, ha. Ha en riktig mysig kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... Tror vi har exakt samma tjej-matte teknik! Man har ju liksom TJÄNAT en massa pengar ;-) Ja, ni måste ta en tur hit till sommaren, lovar du kommer inte ångra dig! :-) kram

      Radera
  2. Oh den ser snygg ut :)

    Vad tyckte du om Mello då? Som vanligt är jag lite anti i början... men sen brukar det lossna ;)'
    kram

    SvaraRadera
  3. Håller med Home2tiny, bara måååååste ta mig till Gotland, sååå mysigt och fint! Jättefin tröja, vilket fynd!

    Kramizar från aka

    SvaraRadera
  4. Åh, det ser ut som den butiken jag besökte för sist jag var i visby (sommaren -12) och hittade så mycket fint i! Hoppas helgen varit bra där!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  5. God morgon vännen! Hoppas du har haft en mysig helg! Många kramar!

    SvaraRadera