måndag 3 februari 2014

Längtar!



Nä fy bubblan vad jag längtar till våren, solen och värmen nu! 
Det är ju så grått och trist nu att man vill ju knappt gå upp ur sängen... Hos oss är det världens tjockaste dimma med nu.. Så idag när jag plåtat fastigheter så är det inte så kul när man knappt ser husen, eller den fantastiska havsutsikten från en lägenhet..
Nä.. tacka vet jag förra våren... alla underbara utflykter på Gotland... här är det lilla vattenfallet vid Fridhem..


Längtar efter alla underbara fik som öppnar med.. Här satt vi på innergården vid Leva Kungslador... och kameran gick varm på alla bilder och ögonblick som man såg... 


Tack alla ni som kikar in här och lämnar en rad efter er :-) Det uppskattas så enormt mycket och gör att man äntligen hittar tillbaka till blogg lusten igen... Så TACK! ❥

Hoppas ni haft en underbart skön helg och start på ännu en ny vecka.

kram!

❥ P

5 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga vårbilder. Här har faktiskt solen skinit idag, i dina gamla hemtrakter?! Fåglarna kvittrade så där ljuvligt som de bara gör på våren, man fick en känsla att snart så kanske det är så vacker som du visar.
    kram helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som jag genast måste åka hem och hälsa på mamma och pappa då! :-) Längtar sååå efter lite sol! Kram

      Radera
  2. Är sååå trött på detta väder, längtar efter sol, värme o få doppa tårna i havet. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Hej - åh så fina längtande och hoppfulla bilder! Nu har jag hittat tillbaka till dig igen, tappade bort dig när du bytte blogg visst och är så glad att se all fin inspiration! kram Milla

    SvaraRadera
  4. Åh vilka fantastiska bilder vännen! Ja jag längtar också efter våren. Detta gråa trista väder gör ju en så trött. Hoppas du får en fin tisdag. KRAM

    SvaraRadera