tisdag 4 februari 2014

Äntligen!


Halleluja moment idag.. BLÅ himmel och strålande sol hela dagen.. 
Kändes som rena vårdagen och ville knappt gå in igen... Älskar't!! :-)


Regnmätaren börjar tina upp igen.. Är lika rädd varje år när jag ser att vattnet fryser till is, att den ska spricka.. Men den håller... 
Kommer ihåg när min mamma såg den första gången... Hon undrade varför jag hade ett stort champagneglas i bambuhäcken :-D haha.... 


Eftersom solen sken så underbart idag... blev det ju inte en lika underbar syn på golven när man såg alla dammtussar. Så nu fick man det städat med på kuppen :-) Och med solen framme så gick mobilen varm med sms och fotobokningar från mäklarna.. Det är ett lika roligt fenomen varje år.. Och ännu roligare när almanackan ändrar sig till 1 mars... då kör det igång fullständigt.. Och jag längtar som tusan till att vara fullbokad igen!! :-)

❥ P

6 kommentarer:

  1. Åh vilken "vårdag" du haft:) Och min första tanke på andra bilden var att du skålat in den med champagne...haha! Ha en mysig kväll!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag trodde också att det var ett champagneglas! Så härligt väder du verkar ha haft igår fina du! Hoppas du har en lika härlig dag idag! KRAM

    SvaraRadera
  3. Härligt väder, jag längtar efter våren nu! kram Mia

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hittade hit via Sallys hus:) En blogg jag följt läääänge:)
    Fint du har det hos dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Nu börjar till och med vårkänslorna spira , he, he....Fotograferar du åt mäklare??? Lite kul då jag själv jobbar på en mäklarbyrå. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämmer Tina... frilansar som mäklarfotograf i Blekinge.. Har 4 mäklare jag arbetar för :-) Suuuuperkul arbete! :) Man får se ett å annat ;-)

      Radera