tisdag 28 januari 2014

Solängen Allrum



Tänkte jag skulle börja visa lite bilder jag tog för Eksjöhus i somras.. 
Jag var i Trollhättan i 2 dagar och jobbade järnet... roligaste jag gjort på länge :-)
Inte nog med att man älskar sitt jobb. Man får träffa så otroligt mycket trevliga människor, och dessutom se deras otroligt fina hem... utlovar en massa fina bilder :-)

Det här är allrummet i ett Solängen
Älskar träväggen och kuddarna i soffan.. ljust och fräscht.
Den läckra planlösningen i detta huset, gör att jag iallafall faller pladask.. Men det gjorde jag första gången jag till och med bara såg det på ritning när jag jobbade för Eksjöhus :-)
Japp. Saknar det jobbet. Plenty!
 
❥ P

6 kommentarer:

  1. Vilket underbart hem och fina bilder kram Diana

    SvaraRadera
  2. Men åh så snyggt! Ja drömmen är helt klart att någon gång få flytta in i ett nytt hus men det kommer nog tyvärr stanna vid drömmar. Hoppas du har en fin dag fina du! KRAM

    SvaraRadera
  3. Härliga inspobilder, mannen har precis avslutat med en sådan trävägg på vår ovanvåning där killarna har sitt spel/tvrum, blev supernöjd. Vilket roligt jobb att få fotografera andras hem, du måste bli fylld av inspiration o ideer. Ska bli spännande att få se mer av dina fina bilder. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Så ljust och fint hem!! Förstår du saknar det jobbet:) Så mycket inspiration du ska ha kommit över!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  5. Jag skulle älska att ha ditt jobb. Kul att få se så många olika hem och stilar och härligt att få en massa inspiration.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  6. Så fint, härliga bilder och fin inredning!

    SvaraRadera