onsdag 29 januari 2014

Solängen Hall & vardagsrum

Fortsätter med bilder från Solängen som jag började visa igår.
Välkommen in i hallen :-)

Från hallen in i den öppna planlösningen och vardagsrummet.
Det svarta skåpet skulle gärna få flytta hem till mig när som helst.


Öppet mellan vardagsrum och matplatsen i köket.
Älskar fönster partierna och utgången till altanen på baksidan. 
 

Visst är det snyggt? 
Det är så häftigt när man kommer in i ett hem och genast känner sig som hemma.
Det hade lika gärna kunnat vara mitt eget hem, allt var liksom min stil :-)

Hur har ni det annars idag då? Har ni med snöstorm?
Känns som jag inte gjort annat i dag än att skotta mig fram.. Först skotta fram mig till bilen och få ut den från uppfarten.. Väl inne i stan så fick jag skotta mig in i en parkerings plats... och skotta fram dörren till hyreshuset jag skulle in i... för att i nästa veva hjälpa medmänniskor att skotta fram deras bilar ut ur parkeringsplatserna.. Säger bara... I löv min lilla ihopfällbara spade jag köpte på Clas Ohlsson för 1,5 månad sedan, som alltid finns i bilen nu.. 
Men nu får det vara nog med vinter. Vill.ha.vår.NU

❥ P

5 kommentarer:

  1. Vilket vackert hem! Å det svarta skåpet, underbart! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Ett hus o planlösning helt i min smak o det svarta skåpet to die for. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Det svarta skåpet skulle kunna få flytta in här med, eller jag skulle kunna flytta till huset meddetsamma.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vilket hus!! Wow vilket fönsterparti, snacka om ljusterapi. Jättefint inrett också!!

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  5. Åh jag är inte alls avis på det huset! Skulle inte alls kunna tänka mig att flytta in där! ;-) Verkligen superfint! Vilket ljus! Ja usch ja, nu får det allt sluta snöa tycker jag! Här kommer det inte hela tiden men det fylls i alla fall på med jämna mellanrum. Jag vill också ha vår nu! Önskar dig en fin torsdag finaste! KRAM

    SvaraRadera