tisdag 11 februari 2014

tisdag.



Jajjemän... Nästan en vecka senare och Hortensian lever fortfarande! :-D

Hoppas ni har det bra där ute i februari rusket.. 
Själv lusläser jag Hemnet och söker jobb på löpande band.. både i Karlskrona och i Visby.. Det är ju tur man kan leta på två ställen, det utökar ju möjligheterna att hitta något.. Måste hitta något komplement till det jag har idag.. och helst skulle det skett igår... Jag och tålamod att vänta på något jag inte själv kan påverka... hmm.. låt mig säga att det är inte min starka sida ;-)
Aja.
Den som lever får se.. :-)
 
 
❥ P

3 kommentarer:

  1. Wohooo, bra jobbat! Så vackra foton... Jag håller tummarna för jobbsökandet!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att det löser sig med jobb vännen! KRAM

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat som hållit den vid liv! Jag tycker de är så vackra men varje gång jag försöker ha en här hemma dör den omgående... Vackra bilder! Lycka till med jobbsökandet, vet att det kan vara frustrerande!

    SvaraRadera