torsdag 20 mars 2014

To die for....


Ni vet den där känslan... VILL HA...
Den infann sig idag.. genast när jag klev ur hissen och såg den här urmysiga entrén till lägenheten som jag skulle plåta... och ja, den känslan fortsatte, rum för rum.. Helt magiskt och jag bara gick omkring och huumade och suckade av välbehag...
Ska visa er bilderna inifrån imorgon när bilderna är färdig redigerade.

Hoppas allt är bra med er.. Har lyst med min frånvaro här igen en stund.
Anledningen är att jag haft på tok för mycket att tänka på.
Och fixa.
Mer om det när allt är klappat och klart.
Men det är en stor förändring för mig, och ett stort beslut som inte varit lätt.
Men det kommer bli bra i slut ändan. Det är jag säker på.
 
❥ P

4 kommentarer:

  1. Men åh vad spännande vännen! Nu blev jag ju så nyfiken! Och lägenheten ser ju bara så mysig ut! Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Men visst är Suits så BRA!!!! Vi har sett så långt det går på säsong tre, måste kolla i helgen om det har kommit något mer avsnitt! KRAM

    SvaraRadera
  3. Ser fantastisk ut! Måste vara kul att fota så många fina hem.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Wow, vilken urläcker entré!

    Kram Linda

    SvaraRadera