måndag 17 november 2014

Antikblått och stjärnor


Fick ju för mig att jag skulle ta och måla om mitt sovrum i förra veckan. Innan var det knallrosa väggar... tjejigt.. verkligen... för en 5-åring typ... Men nu känns det lite mera mig...
Jag har för första gången målat med Kalkitir... Ja, jag var inte start snabb med Kalkitir det kan jag erkänna.. har inte förstått tjusningen med det förrän nu ;-) Jag valde Anitqueblue. Målade två väggar med färgen och de andra två med vanlig vit väggfärg. 


Hittade ett passande M till kärlekens sida idag inne på Indiska. Så där perfekt antikblå den också :-)


 Å så lite fina stjärnor.. älskar ju stjärnor så självklart gick jag igång på dessa när jag fick syn på dom på Indiskas hemsida. Det är julnyheter.. men vad tusan.. de sitter fint på väggen i sovrummet med ;-)


❥ P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar